لیست تجهیزات لازم در نمایشگاه ها

 

چنانچه شما جزو افرادی هستید که قرار است در نمایشگاه پش رو شرکت کنید یقینا دغدغه های زیادی در ذهن شما ایجاد شده است.

این دغدغه ها عبارتند از:

 

جساب و کتاب های مالی و برآورد هزینه های لازم برای حضور در نمایشگاه

رقابت کردن با شرکت های هم صنف

ارائه ی محصولات و خدمات خود در بهترین شکل ممکن ممکن

معرفی حرفه ای برند خود

تهیه لیست تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز

چگونگی اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز

یکی دیگر از دغدغه های که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، پیدا کردن روش های هوشمندانه برای درخشیدن در این نمایشگاه ها می باشد.

چه شما جزو شرکت های قدیمی باشید چه جزو استارت آپ ها، تصور حضور در نمایشگاهی که همه برندهای رقیب حضور دارند، کمی استرس زا می باشد. البته برای بعضی از برند ها و کسب کار ها، حس هیجان بالا برای بهتر درخشیدن در این رویداد وجود دارد.

در هر صورت بهتر است برای کمتر شدن استرس حضور در نمایشگاه، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید. زیرا این مطلب می تواند کمی شما را به جلو انداخته و کمک کند حضوری موثر تر داشته باشید.

 

در اختیار گرفتن فضای نمایشگاهی

مدت زمان اغلب نمایشگاه ها 3 الی 4 روز می باشد و حتی ممکن است در برخی از موارد به 2 هفته نیز برسد. بعد از اینکه در نمایشگاه ثبت نام کردید، فضا در اختیار شما قرار میگرد و شما می توانید برای برنامه ریزی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی آماده شوید.

در این مرحله بایستی غرفه سازی انجام شود که هزینه های بالایی را به دنبال خواهد داشت. غرفه هایی که از صفر شروع به طراحی شده اند این امکان را دارند که مجهز به نمایشگر های بزرگ شهری باشند. اما این امکان نیز وجود دارد تا از غرفه های پیش ساخته استفاده شود.

امروزه روش های زیای برای غرفه سازی به وجود آمده این روش ها عبارتند از: غرفه سازی با سازه ماکسیما، غرفه سازی با اسپیس فریم، غرفه سازی تتریس و … . بهتر است بدانید که ساخت غرفه با این روش ها بسیار کم هزینه تر می باشد.

 

تجهیزات مورد نیاز در فضای نمایشگاهی

بهتر است بعد از طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی به فکر تهیه لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود باشید. بعد از تهیه لیست مورد نیاز برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام کنید. بعد از انجام این دو کار بهتر است نیروهایی که قرار است برای ارائه توضیحات درباره برند در داخل غرفه قرار بگیریند را کامل توجیه کیند. بهتر است مطلب راهکارهایی برای جذب مشتری در نمایشگاه ها: را نیز بخوانید.

شما این امکان را دارید تا برای مشاهده همه تجهیزات در بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی به طور کامل مشاهده فرمایید.

 

این تجهیزات شامل :

شما می توانید برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقلام زیرا را سفارش دهید.

میز و صندلی های مختلف، مبلمان برای نشتن مهمانان، میز و صندلی کانتر برای استقرار پرسنل و یا شخص ارائه دهنده

تجهیزاتی مثل استند، جاکاتالوگی، پاپ آپ های بزرگ و رول آپ های تبلیغاتی زیبا که فضا را در نمایشگاه ها بهتر می کند

تجهیزات مربوط به رفاه و تهسیلاتت مثل یخچال، قهوه ساز یا چایی ساز، آبسردکن، کولر های پرتابل و …

تجهیزاتی برای ایجاد فضای تشریفاتی مثل فرش قرمز، مبلمان وی آی پی، راه بند های تشریفاتی، گلدان و…

تجهیزات صوتی و تصویری برای تبلیغات به صورت مدرن مثل: تلویزیون های ال سی ذی و ال ای دی، کیوسک های لمسی، تلویزیون های شهری، ویدئو وال ها و … . شما می توانید همه این لوازم را در اجاره تجهیزات نمایشگاهی شرکت آرمان، با بهترین قیمت تهیه کنید.

دیگر لوازم مکمل مثل تریبون های سخنرانی، بیسیم های واکی تاکی، گردونه های قرعه کشی و دیگر اقلام سودمند که می توانند کار شما را بهتر پیش ببرند.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart