تجهیزات نمایشگاهی صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های کشور است که هر سال برگزار می شود. این نمایشگاه های محلی برای نمایش جدیدترین تکنولوژی در حوزه ساختمان است و شرکت های بسیاری اجاره غرفه در این نمایشگاه ها را برای کسب و کار خود مناسب می دانند. نمایشگاه صنعت  ساختمان با مشارکت اتاق تعاون امور نمایشگاهی ایران برگزار می شود و شخص های بسیاری از جمله وزیر صنعت معدن و تجارت از بازدیدکنندگان این نمایشگاه می باشند. غرفه سازی در نمایشگاه صنعت ساختمان مانند بسیاری از نمایشگاه های دیگر باید اصول خاصی را رعایت کنند که در نهایت باعث موفقعیت در غرفه خواهد شد.

نکاتی مهم در غرفه های صنعت ساختمان

بیشتر شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت های فعال در حوزه مصالح و تجهیزات ساختمانی می باشند. غرفه سازی در این نمایشگاه باید به صورتی باشد که به خوبی ماهیت شرکت را به نمایش بگذارد. غرفه های نمایشگاه ساختمانی به طراحی های خاصی نیازمند می باشند. شرکت کنندگان این نمایشگاه های بزرگ برای طراحی غرفه زمان و بودجه مالی زیادی صرف می کنند و برای رقابت با این شرکت ها باید با طراحان حرفه ای هماهنگ باشید و مهم تر از آن در اجاره تجهیزات نمایشگاهی بسیار دقت داشته باشید.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه ساختمان

شرکت در نمایشگاه های مختلف نیازمند آماده سازی غرفه مورد نظر و تهیه تجهیزات نمایشگاه و غرفه سازی می باشد. آماده سازی غرفه در نمایشگاه صنعت و ساختمان مانند هر نمایشگاه دیگری نیاز به تهیه تجهیزات مورد نیاز برای غرفه است. خرید وسایل غرفه هزینه های زیادی ممکن است برای شرکت ها به بار آورد. برای کاهش هزینه ها و همچنین تهیه وسایل غرفه می توانید تجهیزات نمایشگاه را اجاره کنید. اجاره این تجهیزات شامل وایل مختلفی می شود، بعضی از این تجهیزات عبارتند از: پاپ آپ، کانتر، کاتالوگ، میز نمایشگاهی، استند نمایشگاهی و اسپیس فریم و…. .

هر یک از این وسایل انواع مختلفی دارد و برندها و شرکت های مختلفی آن ها را تولید می کنند. این موضوع نشان می دهد که تجهیزات نمایشگاهی تنوع زیادی دارد؛ به همین دلیل در اجاره این وسایلات باید دقت زیادی داشته باشید. شما در ابتدا باید وسایل مورد نیاز خود را با توجه به غرفه تان لیست کنید، سپس وارد سایت آرمان شوید و مشخصات تجهیزات خود را با دقت مطالعه کنید، در اینصورت می توانید اجاره تجهیزات را به خوبی انجام دهید. برای انتخاب محصول و اجاره تجهیزات برای اطمینان و کسب رضایت از محصول اجاره شده می توانید از مشاوران شرکت آرمان کمک بگیرید.

 اجاره تجهیزات نمایشگاهی مهم است؟

نمایشگاه ها برای معرفی محصولات به دیگران برگزار خواهد شد. تبلیغاتی که در نمایشگاه ها انجام می شود بسیار تاثیرگذار است. اگر شرکت شما در نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کند، محصولات و خدمات خود را می توانید در این نمایشگاه به عرضه می گذارید. این کار باعث می شود کسانی که به این نوع خدمات نیاز دارند، شرکت شما را بشناسند. شرکت در نمایشگاه ها باعث می شود که شما مشتری های خودتان را پیدا کنید. این موضوع مهم ترین مسئله برای هر مجموعه و شرکتی است زیرا سود آن ها وابسته به مشتری می باشد. اگر می خواهید افرادهای بیشتری به غرفه شما جذب شوند و به سمت شما بیایند، نوع تجهیزات غرفه شما در این موضوع بسیار اهمیت دارد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی که از نظر ظاهری و کیفیت قوی هستند، برای تبلیغات شما بسیار مهم و تاثرگذار می باشد. اجاره برخی از تجهیزات نمایشگاهی مثل پاپ آپ ها، استندها و کاتالوگ ها برای انجام تبلیغات است. عکس ها، فیلم ها و متن هایی که در این وسایل قرار می گیرند در جذب مخاطبین بسیار تاثیرگذار هستند. استفاده از گرافیک زیبا برای تبلیغات می تواند باعث افزایش سوددهی شرکت شود. برای مطالعه بررسی تجهيزات نمايشگاهی برای تبليغات وارد لینک شوید.

موضوعات نمایشگاه صنعت ساختمان

مهم ترین موضوعاتی که در این نمایشگاه گذاشته می شود و شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در آن شرکت می کنند را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصالح اولیه ساختمان، آهن آلات، میله، تیر، بتن، سنگ …
  • انواع رنگ، چسب، رزین، عایق صوتی و حرارتی
  • ابزارآلات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی
  • انواع در (اتوماتیک و غیر اتوماتیک)، پنجره و شیشه های ساختمان
  • انواع بالابرها و آسانسورها
  • انواع لوازم و محصولات بهداشتی
  • حمام، سونا و آشپزخانه
  • انواع لوله و اتصالات
  • سیستم‌ های تصفیه فاضلاب، صنایع آب و گاز
  • انواع پوشش ‌های سقف، دیوار، کف
  • انواع کفپوش ها(کاشی، سرامیک، پارکت و …) و کاشی پیش ساخته(پنل های ساندویچی و …)
  • تجهیزات گرمایشی و سرمایشی
  • معماری، دکوراسیون، نمای ساختمان و محوطه سازی
  • انواع فلز آلات ساختمان (قفل، دستگیره و…)
  • تجهیزات ایمنی، الکتریکی و الکترونیکی
  • تجهیزات ایمنی کار (چکمه، لباس، ماسک و …)

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart