راهکارهایی برای جذب مشتری در نمایشگاه ها:

اگرقصد شرکت دریک رویداد نمایشگاهی را دارید می دانید که شما کنار چندین کسب وکار دیگر قرار است برای ارائه ی خدمات، خود را آماده نمایید که هرکدام از این کسب وکارها می توانند یکی از رقبای اصلی شما باشند! و قطعا استراتژی های تبلیغاتی خاصی برای جذب مخاطب بیشتردرنمایشگاه درنظرگرفته اند.بنابراین این هنرذهن خلاق شماست که با یک برنامه ریزی حساب شده و دقیق، بازدیدکنندگان را به سوی خدمات خود جذب نمایید.

قبل از هرچیزمی دانیم یک نگرانی مهم که حتما ذهن شما را هم به خود مشغول کرده تهیه ی تجهیزات و ابزارهای لازم برای حضور در نمایشگاه است که پیشنهاد می کنیم مثل سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه شما نیز با اجاره تجهیزات نمایشگاهی، بار سنگین هزینه های گزاف را از دوش خود بردارید.

ایده های خلاقانه برای موفقیت در نمایشگاه:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ایده های زیادی در زمینه ی جذب مشتری به وجود آمده که با افزودن کمی خلاقیت کمک زیادی به رشد کسب وکارهای نوپا و حتی پیشرفت شرکت های معتبرو بزرگ می نماید.

همان طور که گفته شد شما در نمایشگاه یعنی محلی که هزاران بازدید کننده برای خرید و مشاهده ی کسب وکارها آمده اند و شرکت های رقیب در حال ارائه ی خدمات و تبلیغ برای فروش بیشتر هستند حضور دارید.قصد ما این است که با درگیر کردن حواس پنج گانه ی افراد و ایجاد ارتباط های موثر بازدید کنندگان را بیشتر به سمت خود بکشانید .پس با ما همراه باشید تا ایده های خلاقانه برای حضور قدرتمند شما در نمایشگاه ها را به شما معرفی نماییم.

روش های جذب مشتری به چند دسته تقسیم می شود:

1-روش کم هزینه و پربازده

اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند: استند، میز وصندلی، رول آپ تبلیغاتی و… این روش با خلاقیت همراه نیست اما بسیار مقرون به صرفه بوده و اکثر کسب وکارها از این روش استفاده می نمایند.

به طورکلی شما با چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند وسایل صوتی تصویری و چاپ تصاویر محصولات روی میزکانتروسایر تجهیزات می توانید تبلیغات کم هزینه اما پربازدهی را داشته باشید.

2-روش قدیمی اما تاثیرگذار

حتما در هنگام بازدید از نمایشگاه ها چشمتان به افرادی خورده است که مانند یک مجسمه ی نقره ای رنگ (سیلورمن) ساعت ها در یک وضعیت ثابت می مانند و یا به شکل یک ربات حرکت می کنند. افراد زیادی مشتاق می شوند که در کنار آن ها عکس یادگاری بگیرند که این خود یک گام مثبت برای جذب مخاطب است.

3-روش بسیار خلاقانه

یک ترفند بی نظیر و خلاقانه برای جذب مخاطب به سمت خود، اختصاص فضایی برای پذیرایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه است که با صرف هزینه ای کم مانند اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند میزوصندلی، یک چای ساز و فردی که به پذیرایی افراد بپردازد می تواند کمک شایانی به دیده شدن بیشتر کسب وکارتان کند.

یا درنظر گرفتن تعدادی جوان که با لباس هایی یک شکل و هماهنگ، سوار بر اسکوترهای مخصوص به پرسه در فضای نمایشگاه بپردازند و بروشورهای تبلیغاتی کسب وکارتان را به دست افراد برسانند که البته برای این کار، نیاز به اخذ مجوزازشرکت برگزارکننده ی نمایشگاه دارید.

4- سلاح های مخفی!

 امروزه تکنولوژی موضوعی جذاب برای تمام افراد است و با برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب، می تواند ساعت ها ذهن او را به خود مشغول کند. اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند کیوسک های لمسی که به بازار عرضه شده اند ازاین دسته هستند که مانند گوشی های غول پیکرمی تواند اطلاعات مهم کسب وکارتان مانند آدرس سایت، گالری تصاویر محصولات شما و… را نمایش داده و افراد با لمس صفحات آن بیشتر با خدمات شما آشنا گردند. بهتراست مطلب شرط موفقیت در نمایشگاه با اجاره تجهیزات نمایشگاهی را هم بخوانید.

یکی دیگر از تکنولوژی های شگفت انگیز وکاربردی در این زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند هولوگرام سه بعدی است که بدون اینکه مخاطب احتیاجی به عینک سه بعدی داشته باشد می تواند تصاویرسه بعدی را مشاهده نماید.این امرمی تواند به راحتی فرد را تحت تاثیر قرارداده و به گونه ای سلاح مخفی شما برای جذب مشتری است.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart