تجهیزات مکمل در نمایشگاه ها

 

یکسری تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد که جزو تجهیزات ضروری در نمایشگاه ها نمی باشد اما بودن آنها می تواند به بهتر شدن روند نمایشگاه کمک کند و آنها را به موفق شدن در نمایشگاه ها نزدیکتر کند. برای استفاده از این اقلام کمکی می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

این اقلام کمکی می توانند تریبون های سخنرانی، گردونه های قرعه کشی، بیسیم های واکی تاکی و … باشند. هر تجهیزاتی که بودنش در نمایشگاه به عنوان تجهیزات نمایشگاهی ضروری نیست ولی سودمند است و می تواند فایده داشته باشد، اقلام کمکی می باشند. نبودن این اقلام کار را در نمایشگاه ها لنگ نمی کند اما بودنشان خالی از لطف نیست.

بنابراین اگر شما برای شرکت در نمایشگاه ها بودجه کافی دارید و می توانید از این اقلام به صورت هدفمند استفاده کنید. برای کمتر شدن هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید و این اقلام را اجاره کنید زیرا علاوه بر کمتر شدن هزینه ها، بعد از اتمام نمایشگاه دیگر لازم نیست انباری را برای گذاشتن این تجهیزات در نظر بگیرید.

شما می توانید با مشاهده این اقلام کمکی، به ایده های فروانی برای ارائه موثر محصولات خود برسید.  که این ایده ها می تواند شما را به موفقیت برساند.

برای مثال شما می توانید از گردون های قرعه کشی استفاده کنید و به بازدید کنندگانی که از غرفه شما بازیدید کردند یک کارت شانس بدهید و در پایان روز یک قرعه کشی انجام دهید و به تعدادی از افراد محصولات خود را به عنوان جایزه در قالب یک پک ارزشمند ارائه دهید.

 

این کار باعث می شود تا افرادی زیادی وارد غرفه ی شما شوند که این خود 80 درصد راه می باشد زیرا تمام تلاش غرفه داران در نمایشگاه این است که مخاطب را به غرفه ی خود جذب کنند و محصولات و خدمات خود را به آنها ارائه دهند و در ذهن آنها ماندگار شوند.

یکی از راه های ماندگار شدن در ذهن مخاطب همین دادن هدیه های مختلف می باشد. البته شما می توانید به افرادی که از غرفه ی شما بازدید می کنند یک بگ حاوی تبلیغات با یک هدیه کوچک ارائه دهید تا در ذهن آنها ماندگار شوید.

بعد از اینکه به طور کامل و دقیق هدف خود را از شرکت در نمایشگاه ها مشخص کردید، همه ی نیاز ها و ابزار های اولیه به راحتی قابل تشخیص است و می توان آنها را تعیین کرد و برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم اقدام کرد.

ممکن است با جستجوی پاسخ به پرسش های زیر به آسانی بیشتر راه را طی کرده باشید. این پرسش ها عبارتند از:

چه محصولات و خدماتی ارائه می دهید؟

چگونه می توانید آنها را به جذاب ترین شکل ممکن معرفی کنید؟

آیا در قالب تبلیغات چاپی مناسب تر است یا استفاده از تیزر های تبلیغاتی در نمایشگر های تصویری و دیجیتالی؟ (ویدئو وال، ویدئو پروژکتور، تلویزیون ال سی دی، نمایشگر شهری، تلویزیون ال سی دی) بهتر است مطلب راهکارهایی برای جذب مشتری در نمایشگاه ها: را نیز بخوانید.

آیا تعداد افرادی که در غرفه ی شما وجود دارند با توجه به فعالیت شما مناسب هستند؟

آیا تقسیم وظایف بین افراد به درستسی انجام شده است؟

دوست دارید به وسیله ی چه افرادی محصولات خود را معرفی کنید؟ به وسیله ی افرادی در درون شرکت؟ یا به وسیله ی افرادی متخصص در خارج از سازمان؟

آیا در نمایشگاه بین الملی قرار است شرکت کنید و نیاز به فرد مترجم دارید؟

برای برند سازی شرکت خود به چه روش هایی نیاز دارید؟ هدایای تبلیغاتی؟ قرعه کشی؟ دعوت افراد مشهور؟

آیا قصد دارید از تجهیزات مدرنی مثل بازی های ویدئویی، کیوسک لمسی مثل واقعیت مجازی و … استفاده کنید؟

آیا می خواهید دکوری زیبا برای عکاسی از افراد ایجاد کنید و آنها را در فضاهای مجازی انتشار دهید؟

و هزاران هزار ایده ی  جدید و خلاقانه وجود دارد که شما می توانید در غرفه ی خود با اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم ایفا کنید. می توایند تمامی موارد بالا را فراموش کنید و خلاقیت خود را امتحان کنید و ایده ای جدید برای غرفه ی خود بکار ببرید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart