فضای غرفه نمایشگاهی باید به چه اندازه باشد؟

شاید پیش خودتان فکرکنید برای اینکه یک طراحی زیبا برای غرفه داشته باشید و بتوانید بهترین وسایل اجاره تجهیزات نمایشگاهی را بگیرید باید غرفه بزرگی داشته باشید اما لزوما نباید این چنین باشد. اندازه ی غرفه شما به چند وابسته است که عبارت اند از:

 

هدف

اولین مورد هدف شما از برپایی غرفه است. هر غرفه نمایشگاهی می تواند برای یک یا چند هدف دایر شود که فضای غرفه نیز به همین هدف ها بستگی دارد. مثلا ممکن است هدف فردی از برپایی غرفه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی فقط فروش کارهای هنر یو صنایع دستی باشد بنابراین به فضای زیادی نیاز ندارد.

اما در صورتی که مثلا یک شرکت بزرگ که در زمینه کامپیوتر فعالیت دارد و نرم افزار و سخت افزار برای واقعیت مجازی ارائه می دهد و قصد برپایی غرفه در نمایشگاه را دارد قطعا چندین هدف را دنبال می کند.

اولین هدفش این است که به همه بازدیدکنندگان فرصت تست و بررسی محصولات و خدماتش را بدهد بنابراین باید قسمتی از غرفه را باید به این امور اختصاص دهد تا بازدیدکنندگان بتوانند از نزدیک با محصولات آشنا شوند.

دومین هدفش این است که قسمتی از غرفه را به کسانی اختصاص دهد تا برای بازدیدکنندگان علاقه مند در گروه های 10 تا 12 نفره کارگاه هایی برگزار کنند و آن ها را زمینه کاری شرکت آشنا سازند.

سومین هدف چنین شرکتی این است که قسمت دیگری ازغرفه را برای برگزاری نشست های 3 تا 4 نفره کاری با سرمایه گذاران و مشتریان اختصاص دهد. پس چنین شرکتی برای برپایی غرفه به فضای زیادی نیاز دارد.

از طرفی یک هدف دیگر هم دارد و آن این است که برای مذاکره با سرمایه گذاران و مشتریان، قسمت دیگری از غرفه را برای جلسات و نشست های ۳- ۴ نفره در نظر بگیرد.

روشن است که این شرکت به فضایی بیشتری نیاز دارد چون بخشی از غرفه نیز به وسایلی که از اجاره تجهیزات نمایشگاهی مدرن می گیرند اختصاص می یابد.

تناسب

بعد از اینکه هدف مشخص شد باید بدانید چه تعداد محصول و لوازم می خواهید در آن به نمایش درآورید و چه چیزهای میخواهید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی بگیرید تا بدانید به چقدر فضا نیاز دارید.

اگر تعداد وسیله ها بیشتر از ظرفیت غرفه باشد باعث می شود غرفه شلوغ و بی نظم شود و اگر تعداد وسیله ها کمتر از ظرفیت باشد باعث خالی شدن غرفه می شود که این مسئله باعث می شود وسیله هایی که در غرفه گذاشته اید به چشم نیاید. به همین علت باید بین فضای غرفه و وسایل تناسب خوبی ایجاد شود.

 

چیدمان

یکی از نکات مهم در برپایی غرفه نحوه چیدن وسایلی است که از اجاره تجهیزات نمایشگاهی گرفته اید. چیدمان مناسب باعث می شود که کم و زیاد بودن وسایل غرفه به چشم کسی نیاید و یک چیدمان نامناسب باعث می شود بازدیدکنندگان زمانی که وارد غرفه می شوند احساس کنند فضای خالی زیادی در غرفه وجود دارد و یا فضای غرفه کوچک است. اهمیت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در چیست؟

 

هویت بخشی به غرفه

یکی از موارد مهم در طراحی غرفه این است که نام و نشان تجاری شرکت در آن لحاظ شود و در هر صورتی و به هر شکلی جلوی چشم بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

همه بازدیدکنندگان حق دارند بدانند از چه غرفه ای و با چه هویتی دارند دیدن می کنند تا بتوانند به شما اعتماد کنند و با خیال راحت از محصولات و خدمات شما بهره ببرند.

زمانی که یک بازدیدکننده از دیدن یک محصول یا خدمات خوشحال می شود حتی اگر نخواهد در آن لحظه آن را خریداری کند دوست دارد درباره ی شرکت بیشتر بداند و نام شما را به خاطر بسپارد.

خیلی از بازدیدکنندگان دلشان می خواهد از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت محصولات و خدمات شما را دنبال کنند به همین علت بسیار مهم است که هویت خود را در اختیار آن ها بگذارید. برای برپایی غرفه می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید تا هزینه های الکی را حذف کنید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart