اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایشگاه های بین المللی

 

بهتر است برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین الملی از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید. زیرا با این کار می توانید تجهیزات را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. و در نمایشگاه ها شرکت کنید و در بین رقبای خود بهتر و بیشتر دیده شوید. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده اید.

اهمیت نمایشگاه بین الملل تهران

یکی از مهمترین و اصلی ترین مجتمع ها، نمایشگاه بین الملی تهران می باشد که در آن نمایشگاه های داخلی و بین الملی برگزار می شود. این نمایشگاه جزو پر بازدید ترین نمایشگاه ها محسوب می شود و اغلب بازدید کنندگان حرفه ای در آن شرکت می کنند.

تعداد زیادی از شرکت ها و برندهای معتبر در سراسر کشور و جهان در نمایشگاه های بین الملی شرکت می کنند. یکی از نمایشگاه های بین الملی در ایران و در مجموعه نمایشگاه بین الملی تهران برگزار می شود. بنابراین بسیاری از اقصی نقاط جهان برای شرکت یا بازید از فعالیت های داخلی و خارجی شرکت ها در نمایشگاه حضور پیدا می کنند. افرادی نیزو وجود دارند که برای ایجاد همکاری به این نمایشگاه ها می آیند، تا بتوانند همکاری لازم داخلی و خارجی را شکل دهند.

با در نظر گرفتن میزان رفت و آمدی که در نمایشگاه تهران وجود دارد، متوجه می شویم که این نمایشگاه ها از اهمیتی بالایی برخوردار هستند. بنابراین شرکت در این نمایشگاه ها نیازمند برنامه ریزی دقیق و همینطور استفاده از تجهیزات نمایشگاهی بسیار حرفه ای برای غرفه سازی، تبلیغات و برندینگ است.

همانطور که می دانید داشتن غرفه ای جذاب و تجهیزات به روز و مناسب موجب می شود که بیشتر و بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان باشید. هر چه بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان باشید، تعداد بیشتری مخاطب جذب خواهید کرد. و وقتی تعداد بیشتری مخاطب به غرفه ی شما بیاید، شما می توانید کالا و خدمات خود را به تعداد زیادی مخاطب معرفی کنید. اما ممکن است به دلیل بالا بودن هزینه های مربوط به تجهیزات نمایشگاهی، خرید این تجهیزات برای همه ی شرکت ها مقدرو نباشد و تعداد زیادی از شرکت ها اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی کنند.

اجاره تجهیزات آرمان 63

چنانچه شما قرار است در نمایشگاه های بین الملی شرکت کنید، بهتر است از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید؛ تا با مناسب ترین قیمت به دیده شدن در این رویداد کمک کنید. شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، میزان بودجه ی بیشتری را برای غرفه سازی ذخیره کرده اید؛ و می توانید غرفه ای جذاب تر طراحی کنید.

آشنایی با نمایشگاه بین الملل

شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران که مجری برگزاری نمایشگاه های تهران در سالن های نمایشگاهی است در سال 1338 تصمیم گرفتند؛ محلی را برای برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین مللی ایجاد کنند. گروهی برای ساخت این نمایشگاه ایجاد شد که با هم فکری و پس از چند ماه کارشناسی، مکان فعلی نمایشگاه به عنوان بهترین محل معرفی شد. دلیل اصلی انتخاب این محل برای برگزای نمایشگاه ها این بود که دسترسی به این محل برای شرکت های بزرگ و صنعتی این شهر بسیار مناسب بود؛ همچنین دسترسی به وسایل نقلیه عمومی نیز در این محل وجود داشت. علاوه بر این موارد دارای بزرگزاهی در مسیر آن وجود دارد که حمل و نقل را آسان تر می کند. بهتر است مطلب از مزایای حضور در نمایشگاه چه می دانید؟ را نیز بخوانید.

اگر قرار است در این نمایشگاه ها برای بهتر دیده شدن و رسیدن به هدف خود در شرکت در نمایشگاه ها برسید، بایستی غرفه ای جذاب با تجهیزات نمایشگاهی مناسب داشته باشید. بهتر است کار طراحی و غرفه سازی به یک شرکت معتبر بسپارید و برای تجهیزات نیز از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید. زیرا هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید هم نیاز به فراهم کردن انباری که بعد از اتمام نمایشگاه وسایل را در آن قرار دهید، را ندارید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart