علت شکست در نمایشگاه‌ها

چنانچه برنامه‌ریزی‌هایی که برای حضور در نمایشگاه کرده بودید عملی نشد و به هدف خود نرسیدید، ناامید نباشید. زیرا نمایشگاه‌ها مکانی برای عرضه برند و رقابت است و اگر به هدفتان نرسیدید مطمئن باشید در موارد دیگر موفقیت های لازمه را به دست آورده‌اید. در این مطلب قصد داریم شما را با مواردی آشنا کنیم که در نمایشگاه‌ها دچار شکست نشوید. پس با ما همراه باشید.

 

نمایشگاه درست را انتخاب نکردید

سالانه نمایشگاه‌های زیادی در سراسر جهان برگزار می‌شود.به دلیل وجود نمایشگاه‌های زیاد اغلب برندها به دلیل انتخاب نادرست نمایشگاه شکست می‌خوردند. شما باید قبل از انتخاب نمایشگاهی که قرار است در آن شرکت کنید تحقیق کنید تا متوجه شوید که متناسب با فیلد کاری شما است یا غیر مرتبط است.

سعی کنید قبل از انتخاب نمایشگاه مورد نظر جنبه های لازم را برسی کنید. یکی از این جنبه ها مربوط می‌شود به بازدید مردم. سعی کنید نمایشگاهی را انتخاب کنید که بازدیدکننده ی بیشتری دارد. یکی دیگر از جنبه هایی که باید در نظر بگیرید این است رویداد غرفه سازی است. شما می‌توانید برای رویداد غرفه سازی از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که وجود دارد این است که باید رقیبان موجود در نمایشگاهی که انتخاب کرده‌اید را برسی کنید تا اطلاعات لازم را به دست آورید. بعد از انتخاب نمایشگاه بایستی برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و طراحی غرفه آماده شوید.

 

اهداف بازاریابی

قبل از اینکه بخواهید در نمایشگاهی شرکت کنید باید اهدافتان را از شرکت در نمایشگاه مشخص کنید تا در حول آن هدف در نمایشگاه اقدامات لازم را انجام دهید. مثلاً اگر برای فروش یکسری از محصولات قصد شرکت در نمایشگاه را دارید باید تیم بازاریابی خود را فعال‌تر کنید و یا اگر هدفتان از حضور در نمایشگاه معرفی برند و محصولات و خدمات است، غرفه سازی خود را جذاب‌تر کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید. برای این کار حتماً از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

 

دانستنی هایی درباره ی اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

 

دست‌کم گرفتن رقابا

اگر در نمایشگاهی به اهداف خود نرسیدید و با شکست مواجه شدید بهترین کاری می‌توانید انجام دهید تا در دفعات بعد دچار شکست نشوید، آنالیز کردن رقبا است. در این موارد شما با قدم زدن در نمایشگاه و برسی غرفه ی رقبا می‌توانید نقاط قوت آنها و نقاط ضعف خود را تشخیص دهید. به عنوان مثال شما می‌توانید طراحی غرفه های آنها، نحوه ی برخورد کارکنان با مشتریان و عوامل دیگررا به‌صورت دقیق برسی کنید و نقاط ضعف خود را بیابید.

با این کار شما می‌توانید در نمایشگاه بعدی نقاط ضعف خود را برطرف کنید و با قدرت بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنید. با برطرف کردن نقاط ضعف حتماً به اهداف خود برای حضور در نمایشگاه می‌رسید.

شما می‌توانید برای غرفه های نمایشگاهی خود از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

 

سرمایه گذاری نامناسب بر روی غرفه

یکی دیگر از دلایل شکست این است که شما برای غرفه سازی خود سرمایه گذاری کمی کرده و فقط قصد داشتید به هر شکلی که هست در نمایشگاه حضور داشته باشید. این تصور کاملاً اشتباه است شما وقتی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنید بایستی به بهترین شکل نمایان شوید. زیرا غرفه ی شما نشانه‌ی شرکت و برند شماست.

 

نکته های مهم برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

شما می‌توانید برای غرفه سازی از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید تاکمی در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

اگر غرفه ی شما به‌اندازه کافی خوب نباشد هیچ بازدیدکننده‌ای به سمت غرفه ی شما جذب نمی‌شود پس باید برای این کار سرمایه‌ی زیادی در نظر بگیرید و در این کار خساست به خرج ندهید.

شما با استفاده از اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌توانید غرفه ی خود با کمترین هزینه به بهترین شکل طراحی کنید. برای طراحی غرفه حتماً کار به کاربلد بسپارید و از شرکت‌های غرفه سازی مثل غرفه سازی آرمان استفاده کنید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart