انواع استند تبلیغاتی در تجهیزات نمایشگاهی را بشناسید.

در هر کسب و کاری انجام تبلیغات باعث بهتر شدن فروش و رونق کسب و کار می‌شود. به همین دلیل شرکت ها برای معرفی محصولات خود و فروش بهتر آن ها از تبلیغات استفاده می‌کنند. هر شرکتی برای تبلیغاتش از چیزهای مختلفی مثل بنر، تابلو، پوستر، بیلبورد و غیره استفاده می‌کند حتی ممکن است تبلیغاتی که انجام می‌دهد در فضای مجازی یا در رسانه ها باشد. راه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند. امروزه یکی از روش هایی که خیلی از آن استقبال می‌شود استند تبلیغاتی است. این استند نتیجه ی دلخواه را در تبلیغات به دست می‌آورد و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن استندها را می توان از شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی اجاره کرد و یا در صورت تمایل خرید.

استند چیست؟

استند یک طرح پیشرفته روی پایه مخصوص است که با هدف چاپ تبلیغات با طرح های مختلف گرافیکی و به نمایش گذاشتن آن در مکان های مختلف از جمله نمایشگاه ساخته می‌شود. استفاده از استند برای تبلیغات نتیجه ی بهتری دارد چون هدف تبلیغات را به صورت دقیق و شفاف به ذهن مردم القا می‌کند. استندها علاوه بر تاثیرگذاری بالا، مقرون به صرفه نیز هستند به همین دلیل از آن ها در مکان هایی مثل نمایشگاه، فروشگاه، ادارات و غیره استفاده می‌کنند تا جلوی دید مشتریان باشند. برای تهیه این استندها می توانید به شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

انواع استند تبلیغاتی

استندها را می توان به سه دسته ی استند فروشگاهی، استند نمایشگاهی و استند تبلیغاتی تقسیم کرد که همه ی آن ها با جنس های فلزی، پلکسی، چوبی و … در اجاره تجهیزات نمایشگاهی موجود و قابل تهیه هستند. همه ی این استندها در شکل های مختلفی مثل استند ایستاده، استند رومیزی، استند قفسه ای و … تولید می شوند. این استندها برای تمامی کسب و کار مورد استفاده هستند و همه ی شرکت ها می توانند از آن ها برای تبلیغات خود استفاده کنند.

یکی از انواع استندهایی که می توان از اجاره تجهیزات نمایشگاهی آن را تهیه کرد استند اداری است که برای ارائه ی بروشور، کاتالوگ و امثال آن در ادارات، سازمان ها، کلینیک ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استند رومیزی

از استندهای رومیزی برای صنایعی مثل لوازم آرایش، لوازم تحریر و امثال آن استفاده می‌شود. این استندها جوری طراحی می شوند که شرکت ها بتوانند از آن برای تبلیغ محصولات کوچک استفاده کنند.

استند ایستاده

از استندهای تبلیغاتی به دلیل این که دارای ابعاد بزرگ هستند در تبلیغات شهری و تبلیغات نمایشگاهی استفاده می‌کنند. روی این استندها طراحی های گرافیکی بالا به کار می برند.

استند رول آپ

استندهای رول اپ نیز جزو استندهای ایستاده هستند با این تفاوت که توانایی رول شدن دارند. این استندها به دلیل کم جا بودن محبوبیت زیادی دارند.

استند کاتولوگی

همانگونه که از اسمش پیداست این استند برای ارائه ی کاتالوگ ها مورد استفاده قرار می گیرند و در دو نوع طبقه ای و رومیزی تولید می شوند.

استندهای دیگری مثل استند چرخشی و استند ایکس نیز وجود دارند که با هدف های مختلفی تولید می شوند. همه ی استندهای ذکر شده را می توانید به راحتی از شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه کنید.

استند تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

استندهای تبلیغاتی با هدف تاثیرگذاری روی فروش و جذب مشتری مورد استفاده قرار می گیرند چون این استندها می توانند به صورت دقیق و واضح و با یک طراحی خلاقانه به طور مستقیم روی ذهن مشتریان تاثیر بگذارند. طراحی زیبا برای استندها باعث افزایش فروش و هم چنین تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان می‌شود. برای تهیه ی یک استند تبلیغاتی می توانید از شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی کمک بگیرید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart