نکات کاربردی اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

امروزه در جذب مخاطبان و مشتریان  شرکت در نمایشگاه  نقش بسیار مهمی  دارد.به همین دلیل است که  غرفه سازی نمایشگاه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.و برای غرفه سازی زیبا باید در طراحی و رنگ آمیزی غرفه و پوسترهای تبلیغاتی و چیدمان محصولات و بسیاری از عوامل دیگر دقت کرد.

نورپردازی غرفه بسیار مهم است و باید زاویه و رنگ آن به گونه ای باشد که  در غرفه سایه ای ایجاد نکند و همچنین نور کافی باید داشته باشد و به طور کلی طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که مخاطب را به سمت خود جذب کند

رنگ غرفه باید به گونه ای انتخاب و شود که با محصولات شرکت و  رنگ سازمانی شرکت متناسب باشد و همخوانی داشته باشد.

فضای درون غرفه را باید با یک ایده بسیار خوب تقسیم بندی کرد.برای مراجعه مخاطبان به غرفه و مواجهه با آن ها باید جای مناسبی در نظر گرفته شود و همچنین محصولات  شرکت باید در ویترینی در دید و دسترس باشد که بتوان  درمورد محصولات به مخاطبان توضیح داد. و همچنین در طراحی غرفه  نمایشگاهی باید فضای vip برای پذیرایی و برگزاری جلسات با افراد مهم  مثل مدیران شرکت ها و مشتریان سابق و …  و فضای cip یا نیمه محصور برای  افراد دیگر طراحی شود.

نقش اجاره تجهیزات نمایشگاهی در غرفه های نمایشگاهی:

تجهیزات نمایشگاهی نقش بسیار اساسی در طراحی زیبای غرفه نمایشگاهی دارند و از مهم ترین عناصر غرفه زیبا تجهیزات  نمایشگاهی آن است.و تجهیزات نمایشگاهی زیبا و راحت مشتریان زیادی را جذب غرفه  شما می کند. و با اجاره تجهیزات زیبا می توانید بهترین غرفه نمایشگاهی را طراحی کنید و مخاطبان زیادی را به سمت محصولات خود جذب کنید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل بسیاری از موارد از جمله موارد زیر است:

-اجاره صندلی های مدیریتی-صندلی های کنفرانس-صندلی های جکدار و انواع دیگر میز و صندلی ها

-اجاره مبلمان در انواع و رنگ های مختلف

-اجاره جا کاتالوگ های مختلف مثل جا کاتالوگی پلکسی،جا کاتالوگی آهنی،جا کاتالوگی برزنتی و انواع دیگر جا کاتالوگی

-اجاره انواع ویترین های نمایشگاهی مثل ویترین تاشو ،ویترین ایستاده گردان،ویترین کوتاه و…

-اجاره انواع آبسردکن و قهوه جوش و چای ساز

-اجاره انواع پرچم رومیزی و ایستاده

-اجاره انواع تلویزیون های led و lcd و تلویزیون های شهری د ر اندازه و ابعاد مختلف و اجاره لپ تاپ وکامپیوتر و دستگاه خودپرداز

-اجاره سرویس پذیرایی  و سماور و اجاره جالباسی

-اجاره سازه های نمایشگاهی مثل استند های نمایشگاهی،میزکانتر ها ،کانتر  تاجدار،پاپ آپ و جاکاتالوگی

با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه ها صرفه جویی می شود.که علاوه بر هزینه حمل و نقل و تحویل هزینه خرید تجهیزات نمایشگاهی سه برابر اجاره تجهیزات  نمایشگاهی است.

از دیگر مزیت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی این است که می توانید  از تجهیزات نمایشگاهی متنوع  در هر نمایشگاه  استفاده کنید و به طور مثال اگر رنگ قرمز را در یک نمایشگاه انتخاب کردید در نمایشگاه دیگر رنگ دیگری انتخاب کنید

با اجاره استند های نمایشگاهی که بیش ار 60 نوع است و  پاپ آپ نمایشگاهی،انواع رول آپ و جا کاتالوگی و غیره را شامل می شود می توان بسیاری از نیاز های مشتریان را برطرف کرد.

از جمله مزایای اجاره استندهای نمایشگاهی می توان  به  قابل حمل بودن و زمان و حجم کم و ارزان بودن و  نصب آسان آن اشاره کردو همچنین تنوع در طراحی پوستر آن ها نیز از مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی است و می توان با تغییر  طرح گرافیکی  و پوستر فضای غرفه را کاملا متفاوت با فضای نمایشگاه   قبلی طراحی کرد.در طراحی  گرافیکی نمایشگاه جدید  نمایش درست خدمات  و محصول  و همچنین ایدهع طراح نقش مهمی دارد و می توان گفت تعیین کننده مهم ترین بخش یک کار خوب است.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart