آشنایی با اجاره تلویزیون نمایشگاهی

آشنایی با اجاره تلویزیون نمایشگاهی

همه‌ی تلویزیون های موجود در غرفه‌های نمایشگاه ها از شرکت هایی که امکاناتی مثل اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارند، به مدت چند روز اجاره شده است. کاربرد تلویزیون ها در نمایشگاه برای این است که شرکت محصولات یا خدمات خود را در غالب یک کلیپی از تصاویر برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد.

بنابراین تلویزیون ها جزو اجرای مهم تجهیزات نمایشگاهی هستند. تلویزیون های نمایشگاهی یا به صورت LCD و یا LED هستند، مدل آن خیلی فرق نمی‌کند بلکه چیزی که مهم است کیفیت تصویر آن است. در هنگام اجاره تجهیزات نمایشگاهی حتماً کیفیت آن را در نظر بگیرید. تلویزیون نمایشگاهی علاوه بر کیفیت تصویر بالا باید از سیستم صوتی خوبی نیز برخوردار باشد.

البته شما می‌توانید در اجاره تجهیزات نمایشگاهی خود باند را نیز لحاظ کنید تا سیستم صوتی بهتری داشته باشید.

معمولاً از تلویزیون ها در نمایشگاه ها برای پخش کلیپ تبلیغاتی استفاده می‌کنند، اما اخیراً برای جذب بازدیدکنندگان، شرکت ها در غرفه خود مسابقه برگزار می‌کنند. منظور از مسابقه بازی است. بازی هایی مثل فوتبال و سایر بازی های گرافیگی و حتی گردونه شانس.

برخی غرفه ها نیز با وجود یک مجری مسابقات و بازی هایی از این قبیل برگزار می‌شود. بعضی از آنها از بازی های هوشمند که با حرکت دست و پا است نیز استفاده می‌کنند. در صورت ارائه این بازی ها هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی بیشتر می‌شود ولی بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کند.

 

انواع تلویزیون نمایشگاهی

در اجاره تلویزیون نمایشگاهی با تنوع بالایی از محصولات روبرو هستید که انتخاب را کمی دشوار می‌کند. تلویزیون های نمایشگاهی عموماً صفحه نمایش بزرگی دارند که از فاصله های دور هم قابل تشخیص است. در غرفه های نمایشگاهی تلویزیون هایی با برند های مختلف به چشم می‌خورد و این نشان دهنده بازار رقابتی صنعت اجاره تلویزیون نمایشگاهی است. از نظر صفحه نمایش هم تلویزیون های نمایشگاهی از بین تلویزیون های LED و LCD انتخاب می‌شوند و معمولاً اجاره تلویزیون نمایشگاهی همراه با اجاره پایه تلویزیون انجام می‌شود.

 

 راهنمای اجاره تلویزیون نمایشگاهی

قبل از اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید نکاتی را در نظر بگیرید. برای اجاره تلویزیون نمایشگاهی نیز باید یکسری نکات را در نظر بگیرید. نکاتی از قبیل:

  1. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید اندازه و ابعاد تلویزیون است. شما باید با توجه به اندازه مکانی که قرار است در آن تلویزیون نصب کنید، اندازه و ابعاد تلویزیون خود را مشخص کنید و بر اساس آن اندازه‌ی موزد نظر را انتخاب کنید.

مثلاً اگر غرفه شما بزرگ است شما بایستی از تلویزیونی با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید. اندازه‌ی آن می‌تواند از 49 اینچ به بالا باشد. البته با توجه به بودجه ای که برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی تعیین کرده‌اید، انتخاب کنید. همچنین برای مکان های بزرگ علاوه بر تلویزیون بزرگ باید سیستم صوتی خوب نیز برای پخش صدا تهیه کنید.

  1. علاوه بر اندازه تلویزیون نکته دیگری که باید به آن توجه کرد پورت های ورودی تلویزیون است. تلویزیون بایستی دارای پورت HDMI و همچنین کابل ورودی صدا و همین‌طور درگاه USB باشد. زیرا در نمایشگاه ها به همه‌ی پورت ها احتیاج می‌شود.
  2. نکته بعدی که وجود دارد مربوط به کیفیت تصویر است که بسیار حائز اهمیت است. اگر قرار است از تلویزیون ها برای پخش تیزر نمایشی خود استفاده کنید حتماً از تلویزیونی استفاده کنید که رزولوشن تصویری بالایی داشته باشد.

اگر قرار است از آنها برای بازی استفاده کنید از تلویزیون هایی استفاده کنید که دارای پردازشگر قوی تصویری باشند تا بتوانند بازی را به همان کیفیت در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید به دلیل مصرف مداوم تلویزیون حتماً به مصرف انرژی آن نیز دقت کنید.

  1. مورد آخر نیز بودجه تعیین‌شده برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی است که باید به آن توجه کرد.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart